پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

بخش جدید

سلام به همه دوستان 

میخوام  بخش یک سوال و نظر   به پرنده مهاجر اضافه کنم و هر هفته به روزش کنم  

امیدوارم بیاین سر بزنید و نظر بدید و اگر میخواهید در این بخش شرکت کنید برام سوالتون رو بفرستید 

.با تشکر راحیل

اولین سوال رو هم از sms ی که صبح به دستم رسید شروع میکنم

 

 

  

 

تو با کدوم میمونی؟اونی که عاشقته یا اونی که تو عاشقش هستی؟ 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
آسیه 8 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 22:50 http://neqzan.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید.ممنون

امید 8 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 23:13

من با کسی می مونم که هم عاشقم باشه هم عاشقش باشم. عشق یک طرفه بشدت مایه دردسره.

مهرو 8 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 23:47

این سوالیه که من بارها از خودم پرسیدم!
من با کسی که عاشقم بود نموندم
از پیش اونی که دوستش داشتم رفتم
با کسی می مونم که هردو عاشق همیم

منم 9 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 00:43

چند حالت داره:
اولیش اینه که اونی که عاشقته تو هم عاشقشی
دومیش اون فقط عاشقته
سومیش تو عاشق اونی
حالت اولی بهتون تبریک می گم ... با اجازه بزرگترا
دومیش خوش به حالت عجب خری پیدا شده
سومیش خاک تو سرت کنن با این سلیقت

ولی جدای از شوخی سومیش اگه به ابتذال کشیده نشی و واقعا عاشق باشی چقدر قشنگ و زجرآوره... همون رمانتیک خودمون

جغد 9 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 09:06

با هر دو چون این روزها مده .
خیلی ها اینطورین خودت که میدونی!!!!!

اشکان 10 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 21:27

سلام. سوال سختیه...
من همیشه خواستم با کس یا کسانی بمونم که من رو دوست داشته باشه و مهمتر از اون خودش رو هم دوست داشته باشه. علاقه اینگونه به نظر من ایده آله . توی چنین رابطه ای خودخواهی راه نداره و در نتیجه عشق بی معنی میشه...
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو بیان کنم.

مهشید 13 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 23:01

نمیدونم سوال سختیه
اما شاید همون کاری رو بکنم که هنر پیشه فیلم the foolish things کرد
عشق اگر عشق باشد کار خود را میکند

من این فیلم رو دیدم و از اون تیکه خوشم میاد که کارگردان تئاتر به نویسنده عاشق میگه؟
شانس و جنس لطیف منتظر نمی مانند!

افروز 13 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 23:32

اونی که عاشقشم
حتی اگه دور باشه
عاشقم نباشه
.....
هر چی باشه





.




من عاشقشم
[ ! ]

افروز جان از قدیم گفتن: نوای عاشقان در بی نوایی ست
دوام عاشقی ها در جدایی ست
آرزو میکنم به آرزوهات برسی

سیاوش 16 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 11:13

با هردو
من عاشق که شدم عاشق هم میکنم

محمد 16 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 16:43

سلام وبلاگ خوبی دارین اسم دختر من هم راحیله ۹ سالشه . من با کسی می مونم که عاشقم باشه

علیرضا 22 - بهمن‌ماه - 1387 ساعت 14:42

همه دلخوشند که مطرب بزند به تار چنگی
من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

سلام راحیل جان.
دست نوشته هایت سپید تر از باران بهاریست...
پس هزاران سپاس تو را

سلام دوست خوب
خوشحالم به پرنده کوچک سر زدی
باز هم منتظر نظرات تو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد