پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

شب عروسی

باید قبول کرد که رفتی!

                                          خدای من!!!!!!!!!!

 

                                                   رفتم که پشت خاطره هایت ک پل شوم

 

حالا شب عروسیتان مست میکنم تا بحتتان ببرد از خنده های من

 

آقا مبارک است:چه داماد خوشگلی.

خانم مبارک است(به طعنه نوای من)

 

این خانه از همیشه خراب است  هنوز

این سرنوشت بود نوشتند پای من؟!


سیگار را دوباره سر و ته دوباره اه....

                                                                       تلخش رسید تا ته چشمهای من

از کوچه های شهر تا پشت خانه ات

                                             یک مرد دفن شد کم کم در انتهای من

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد