پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

به همه خواهم گفت

به همه خواهم گفت..

به نسیمی که گذر خواهد کرد

به پرستو که همی ترک کند خانه خویش

به شرابی که به پیمانه تو میرقصد و تو را مست کند شب همه شب

من به آن کوچه که تو میگذری

کوچه هایی که پر از خاطره است

به همه خواهم گفت:

                                 که تورا دارم دوست

                                                         که تورا دارم دوست 

                                                                                    که تورا دارم دوست.

نظرات 1 + ارسال نظر
جغد 15 - مرداد‌ماه - 1386 ساعت 15:08 http://owl.blogsky.com

من میدانم
میدانستم

خدا را شاکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد