پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

پرنده کوچولوی مهاجر

پرنده مردنی است پرواز را به خاطر بسپار

تامل کن

گوش کن:

صدای پنجه آفتاب

 که بر شیروانی زندگی

           دوباره چهار دست و پا

قدم میگذارد

              امروز آرام و بی صدا   

                             فردا شاید پر هیاهو.

گوش کن تو را صدا میزند ستاره ای که فراری از نادانی ظالمانه تاریک

  محو در تابش خورشید 

           هنوز هست

                       هنوز پر نور .

                                        گم شده زیر اینهمه ظهورآفتاب.

تامل کن

زنبوری وز وز زمانه را میخواند

                      (شاید شبی باشی و صبحی نه!)

نگاه کن

چه ظالمانه بر انبوه مزرعه عمر کلاغهای بی تفاوتی هجوم برد

           و دانه دانه گندمهای سبز نشده اندیشه را

                                              از خاک ذهن بشر میخورند

                                                                         و تنها

                                                                      فضله تکرار بر عبور لحظه ها میگذارند!

                                          

                                                                            راحیل

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری با کفشهای ورنی 8 - مرداد‌ماه - 1386 ساعت 18:55 http://3436.blogsky.com

سلام
شعر قشنگی نوشتی در ضمن از اسم وبلاگت هم خیلی خوشم اومد
به من سر بزن میخوام نظرت رو در مورد نوشته هام بدونم

سلام
وقتی بچهایم آرزوهامونم قشنگه
وقتی بزرگ میشیم آرزوهامونم با ما بزرگ میشن
شاید الان به جای کفش ورنی آرزوی داشتن ......
محیط وبلاگت خیلی قشنگه اما مطالبت مثل من کمه من پیشنهاد میکنم اینجارم ببینیhttp://www.owl.blogsky.com/ حتما خوشت میاد
توام به من سر بزن و به جغد سلام مارو برسون

محسن 9 - مرداد‌ماه - 1386 ساعت 12:20 http://after23.blogsky.com

حق باشماست. یه جورایی شبیه اون داستانه. من لینک وبلاگ شما را توی وبلاگم میکذارم و هر وقت وبلاگم به روز شد لینکش را برایتان میفرستم.
شعر بگید. هر چند که من مدتهاست دیگر شعر نمیخانم. گاهی گذشته ها را زمزمه میکنم ولی خیلی وقت است که شعر جدیدی نخانده ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد